آشنایی با روند کار نرم افزار های مختلف

  • ۰
  • ۰

Audition

Audition

آخرین نسخهٔ این نرم‌افزار ویرایش 5 (cs6.0) است که در آپریل سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی معتبر ادوبی منتشر شد و می‌توان آن را بر روی سیستم‌عامل‌هایی نظیر Xp(SP3), Vista, Seven ویا حتی ویندوز تازه پخش شدهٔ Eight نصب کرد. [نیازمند منبع] Adobe audition نسخه جدید نرم‌افزار Cool Edit می‌باشد، همان گونه که از نام ان پیدا است، این برنامه به ویرایش، Mix , ضبط صدا و عملیات بر روی فایل‌های صوتی می‌پردازد.



می توان به وسیله Audition به تهیه و ویرایش و نمایش حلقه‌ها پرداخت. حلقه‌ها درmulti track view کار برد بسیاری دارند. Time Stretching بدون تغییر دادن (زیر یا بم کردن) صدا زمان آن را افزایش می‌دهد. این تکنیک خصوصاً برای اندازه کردن صدا بر روی video بسیار مناسب است. این کار را می‌توان با استفاده از Clip>Time Stretch Properties انجام داد. فایل‌های صوتی که به صورت Wav می‌باشند فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند. مثلاً یک فایل آهنگ سه دقیقه‌ای ممکن است حجمی برابر 30 Mb بر روی Hard disk اشغال کند. Audition این قابلیت را به ما می‌دهد که حجم فایل‌ها را کم کنیم.



فایل‌های صوتی که به صورت Wav می‌باشند فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند. مثلاً یک فایل آهنگ سه دقیقه‌ای ممکن است حجمی برابر 30 Mb بر روی Hard disk اشغال کند. Audition این قابلیت را به ما می‌دهد که حجم فایل‌ها را کم کنیم.




  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • mahdi zoraghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی